sobota, 28 listopada 2015

Dziwny...poranek oraz skróty miast

To było tak...
Wchodzę sobie na sso,czekam tak jak zawsze normalnie co nie xD
Wbijam na sso,a tu jestem w płocie  O.O nie no myślę,może bag
Ale nie...nie mogę w dodatku nic zrobić xd Bo jak tak w tym płocie utykałam to normalnie wychodziłam, a tu nic xD zdjęcie smutgu XD
No pomocy ;-; (tak restartowałam grę i nic ;-; wszystko robiłam nawet podwózkę i nic ;-;)
XDDDD sso DDDDX
       Skróty miast
-Jorvik city plaża-jcp
-Dolina uktytych dinozaurów-DUD
-Jarlacheim-Jh
-Epona-Ep
-Fort Pinta-Fp
-Moorland-Moor
-Jodłowy Gaj-Jg
-Urodzajne Hrabstwa-UH
-Farma steva-Fs
-Zachodnia Epona-ZE
-Wschodnia Epona-WE
-Nowa Grań-NG
-Miasteczko srebrnej polany-Sp/msp
-Winnica Srebrna Polana-Wsp
-Dolina Złotych Wzgórz-DZW/(ang.)GHV
-Stajnia Złotych Liści-SZJ
-Zachodni Przylądek-ZP
-Valedale-Vale
-Jezioro Valedale-JV
-Pola Everwind-Pe
-Opactwo Doyla-OD
To tyle uff xD mam nadzieję,że napisałam wszystkie,jak coś przeoczyłam to napiszcie na blogu albo na Facebook-Noemi Yoko Tsukimori Wrobel- (i wydostałam się z pułapki xDD )/Pauli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz